Tuesday, January 19, 2010

نامه خبری نگاه استراتژیک

درمورد حمله اخیرتروریستی درکابل
28 جدی 1388
نگاه استراتژیک با ابراز تاثر عمیق از کشته شدند غیر نظامیان در حمله اخیر تروریستی در کابل؛ این حمله غیر انسانی که علی رغم تمام ارزش های انسانی وموا زین بین المللی افراد ملکی را به منظور اهداف شوم خود سپر قرارداده است، به شدت محکوم میکند.
نگاه استراتژیک ازادامه بی کفایتی دولت به ویژه مسوولین امنیتی کشور در تامین امنیت شهروندان ابراز نگرانی نموده و از هزاران معیوب و معلول که در اثر بی کفایتی مثلث ( جنگ سا لاران؛ مافیای مواد مخدر و فساد اداری) که ساختار فدرت را در کشور در کنترول خود دارند در جامعه افغانی تقدیم میشود تاسف بارمیخواند.معتقید است که تداوم این وضعیت اعتماد مردم را نسبت به روند دموکراتیک در کشور بیشتر از پیش تضعیف میکند و افغانستان را به مسیر نادرست،خطرناک و تاریک هدایت خواهد کرد.
نگاه ستراتژیک ازکشور های که حضوری نظامی در افغانستان دارند میخواهدکه به سیاست های مبهم خود در برابر مردم افغانستان پایان داده و به صورت شفاف حضور و عملکردخودرادر برابرمردم افغانستان تعریف نمایند. در صورت تداوم سیاست وعملکرد مبهم بازیگران خا رجی در کشور، پیامد های به مراتب خطرناک را در قبال خواهد داشت.
نگاه استراتژیک سیاست های مبهم کشور های خارجی ، عملکرد ضد انسانی تروریستان وبی کفایتی مثلث قدرت درکشور را که منجر به کشته شدند شهروندان افغانستان و تخریب کشور میشود، غیر قابل قبول تلقی نموده و از مردم افغانستان میخواهد که در جستجوی مسیر درست برای کشور خود باشند.
پایان

No comments:

Post a Comment